لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
الگری:در حال حاضر هیچ چیز مهمتر از بازی یکشنبه و شکست سالرنیتانا نیست.

الگری:در حال حاضر هیچ چیز مهمتر از بازی یکشنبه و شکست سالرنیتانا نیست.

تک گل مک کنی برابر دو گلی که امباپه وارد دروازه یووه کرد کافی نبود تا بیانکونری در نخستین دیدار اروپایی فصل جاری در حالی که آفشتگی زیادی در خط دفاع این تیم دیده میشود و در چند نوبت پرین ناجی یووه بود با قبول شکست راهی خانه شود و اعتراض ها به نحوه مربیگری و عملکرد مکس الگری و شاگردانش بیشتر از قبل شنیده شود.

 

الگری، مربی یووه در پایان بازی با بیان این نکته که این یک بازی از دست رفته بود، گفت:

 

یک فرصت از دست رفته بود، ما می دانیم که باید بهتر شویم و برای رسیدن به این منظور تلاش می کنیم. برخی از بازیکنان به زودی برمی گردند و این برای ما و کمک به نزدیک شدن به اهداف مان خوب است. هر از گاهی نیاز است که دست به ریسک بزنیم. در نیمه دوم خوب بازی کردیم و در بازی سازی بهتر عمل کردیم. ولاهوویچ نیز بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. زمانی که برابر چنین تیم هایی بازی می کنید و توپ را در اختیار ندارید به سختی می افتید و شرایط دشوار است. اینکه کمی با ترس وارد زمین شدیم حقیقت دارد اما آهسته آهسته جسارت پیدا کردیم و در ادامه بازی خوبی ارائه کردیم. یکشنبه آینده برابر سالرنیتانا دیدار دشواری خواهیم داشت چون فضای بسیار کمی را را در اختیار ما قرار خواهند داد، درست بر خلاف پاری سن ژرمن. آنها در کنترل توپ بسیار خوب ظاهر شدند حتی گرفتن توپ از انها خیلی دشوار بود. نیاز به دو گل داشتیم که کوستیچ نیز می توانست در گلزنی عملکرد بهتری نشان می داد.در مجموع می توانست نتیجه متفاوتی در پایان بازی رقم بخورد.

 

تازه وارد ها ― پاردس

 

بازیکنان در این سطح خوب بازی می کنند اما باید دید چطور در کنترل توپ و استپ کردن توپ عمل می کنند و چه فکر و ایده ای دارند. سطح کیفی او بسیار بالاست ما در ترکیب خود بازیکنان تکنیکی با فیزیک بدنی بالا در اختیار داریم که متاسفانه مصدوم هستند ما در ابتدای راه هستیم و در این میان هفت الی هشت بازیکن جدید داریم که باید با تیم هماهنگ شوند و در مسیر درستی قرار گیرند. میلیک کمی خسته بود و لوکاتلی را جایگزین قرار دادم. باید جدی و متمرکز به کارمان ادامه دهیم در حال حاضر هیچ چیز مهمتر از بازی یکشنبه و شکست سالرنیتانا نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: